Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Haziran 2014 Salı

SAYIKLAMALAR

Peki! Anladım! Neyse!... Tek kelimelik cevaplar öldürecek beni. Hiç cevap vermemek daha iyi lan. Karşındaki susuyorsa bunun bir anlamının olduğunu, o an başka bir şey düşündüğünü ya da sadece susmak istediğini düşünebilirsin. Tek kelimelik cevaplar ise 'kapa çeneni, kes sesini' çağrışımı yapıyor nedense. Neyse...

Bu ülkenin insanları için çok üzülesim geliyor bazen. Fakat üç şey bütün üzüntümü silip atıyor ve ne bok yerlerse yesinler diyorum. Sokak düğünleri, asker uğurlama konvoyları ve orman mangalı organizasyonları... Üçünde de o kadar çabuk organize oluyorlar ve o kadar ritmik ve sistemli hareket ediyorlar ki, bu insanların herhangi bir şeyi yanlışlıkla yaptıklarına ihtimal vermek güç. O yüzden her ne geliyorsa başlarına bile isteye sebep oluyorlardır deyip gülüveriyorum...

Birini çok özlediğinde rakı içiyorsun. Rakı içtikçe daha çok özlüyorsun. Daha çok özledikçe daha çok içmek istiyorsun. İçtikçe daha da çok özlüyorsun. Al sana paradoks...

Meyhaneye doğru yürürken kuş ölüsü gördüm yerde. En az iki gün olmuştur öleli. Yandaki bayiden gazete alıp kuşun cesedini iyice sardım ve çöp konteynırına bıraktım. Tuhaf tuhaf baktı bana etraftakiler. Orada bir şey diyemedim şimdi diyeyim. Ne var .mına koyim ne bakıyonuz! İki gündür burada öyle yatıyor hayvan. Hiç mi birinizin aklına gelmedi kaldırıp kenara koymak. Ben alıp kenara koydum diye tuhaf mı oldum vicdansız puştlar!

3 yorum:

  1. aynisini yaptigimda bana da iyyyyyy dediler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo tek kelimelik cevaplar beni asagilik kompleksine dusuruyor. Ben de ayniaini yapcagim diye sartlandigimda yapamiyorum...

      Sil
  2. Bu yazdığımiz seyleri okuyomusun.umrunda mi bilmem.ama cok ozledim ve raki içmedim sonra ozlemek yakmamaya başladı.ne gibi...hani sandiklar vardir annelerin ceyizi...ustune yatak yorgan yigardi annem ozledigim sey o sandigin icinde bense yükün en ustundeyim orda biliyorum ama ulaşamıyorum..ne biliyim

    YanıtlaSil