Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Mayıs 2014 Cuma

ATA BİNEN ATA BİNSİN

Ölen ölsün lan tamam ölen ölsün ölen ölsün
Ata binen ata binsin mızıka çalan mızıka çalsın
Acıdan ölünmüyor bak öldüren şey başka bir şey
Buna rağmen ölen ölsün ata binen ata binsin
At üstünde mızıka çalsın ölürken acı çekmesin
Acıyla ata binsin mızıka çalsınlar peşinden
Ata mızıka çaldırsın ölümü acıtsın gülerek
Acı ölümü at sırtında mızıkayla karşılasın
Bana ne lan ölen ölsün bak ölemeyen var burada
Bak ata binemeyen var bak mızıka çalamayan var
Ata bakamıyorum bile üstelik ben Ali'yim
Oğlum manyak mısınız Ali'yim diyorum size
Ali'yim ben üstelik ata bakmak asli görevim
Yine de karışmıyorum ata binen ata binsin
Gidiyorum diyen gitsin valla bak karışmıyorum
Bakın boyunumu eğdim gelmiyor mızıka sesi
Tamam alıştım acıya anladık ölünmüyor
Bakmıyorum ata tamam görevime ihanet ettim
Ölen ölsün ulan tamam ölen ölsün karışmıyorum
Susan sussun giden gitsin ses çıkartırsam ipneyim
Ata binen ata binsin mızıkayı jokeyler çalsın
Park soğuk acı yoğun özledim desem kim anlasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder