Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Temmuz 2015 Çarşamba

YOLUN DOĞASI

Kendinden başka her şeye
özeniyor bazen insan
üstelik yolken
ve bunun farkında değilken
ne ki gerçek?
ittifakla eyvallah denilen
yalan!

‘annem gibi konuşacak olursam
herkesin biraz mayası bozuk’

yola çıkan herkes
bir süre sonra yol olur
ve başka yollar geçer üstünden
içinden yollar geçer üstünden
başka insanlar geçer
yolculuklara çıkan
yol çiğnenir yıpranır
ölüp gidemez
hay lanet!

ilk yolculuk
son yolculuk
hep yolculuk
peki
yolken nasıl yol alınır?
işitin ve şahit olun
her yolculuk ihanet
her yolculuk aptalca planlanmış
bir kaçış
her yol
yalan!

2 yorum:

  1. Ve her yol; sana, bana, kactiklarina, senden gitti sandiklarina ya da benden geçti dediklerine çıkar. Her yol içine yolculuk olur. Yol uzundur. Yolcu yorgun...
    Bosunadir gitmek Bosunadir...

    Şu an kitabınızi okuyorum. " tesirsiz parçalar " bir saat oluyor başlayalı. 93. Sayfadayim. Neden bu kadar ayrıntı veriyorum onu da bilmiyorum. Merak ettim hala bloğa yazıp yazmadiginizi. Benim hayatımdan bambaska bir hayat yaşamissiniz, yaşıyorsunuz. Ama yazdıklarınızla benim hayatıma da dokunuyorsunuz. Ve belki bir sürü yaşama. Şu ana kadar beni en çok etkileyen "ŞEREF AMCA GÜLÜMSUYOR MUYDU?" ve "NEDEN BESIKTASLIYIM" oldu. Halbuki ben ne sürekli gülümseyecek kadar acı çektim ne de bir yokluk çektim. Ama yazılanlar o kadar sade ve o kadar içtenki okurken hem yokluğu hem acıyı tattim.

    "ÖMRÜMÜN EN KAHKAHALI YILBAŞI AKSAMI" bu yazı da bana Knut Hamsun'un Açlık romanını hatırlattı.

    Daha fazla dağılmadan toparlatayim. Kaleminize sağlık. Hep yazın...
    Eminim hep okunacak ve tanımadığınız insanların yaşamlarına dokunacak yazdıklarınız. Ve birileri yalnız değilmisim diyecek. Birileri ne hayatlar varmış.

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. "Yol yurdun olmuşsa, kalmak gurbettir. Ben gitmeyi sevenlerdenim. Varılacak yer neresi olursa olsun gitmek iyidir." Nerede yol ile ilgili bir yazi görsem ot dergisindeki bu yazı aklıma geliyor abi. Bazen gitmek, sürekli yaşadığımız olaylardan uzaklasmak iyi oluyor. Kimseyi düşünmeden gitmek gerek bazen. Fakat zaruriyetler insanı mahkum ediyor. Ve bundandır ki insanın çıkmaya çalıştığı her yol yalan oluyor sanırım.

    YanıtlaSil