Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Ekim 2014 Pazartesi

YUKARISI

Gün aşırı kuşlar uçar üstünden
Sen arada kuş olur onlara katılırsın
Ben bakar kalırım ardınızdan
Kimselerin bilmediği yerlere gidersiniz
Arkanızda çınlar kanat dolusu kahkahalar
Önünüzde ufuk, derdinizde ben


Öyle zamanlarda her şey flulaşır
İklim rayından çıkar, zaman kırılır
Kafasını kaldıran herkese umut dağıtır gökyüzü
Bir ben bilemem ne yapacağımı
Bir ben bakıp arkanızdan
Ağlarım

Herkesin herkesten kaçmak istediği
Herkesin her şeyi unutmak istediği
Herkesin hiçbir şeye tahammül edemediği
Bir yer olur muhakkak kim inkar edebilir
Bizim şanssızlığımız bu, böyle anlarımız
Saçma sapan bir tesadüfle anlamsızca kesişir
Sen o anların ardında kuş olur göğe yükselirsin
Ben o anların ardında bağırırım, sesim kesilir

1 yorum:

  1. Merhabalar, sizinle tanışalı az bir zaman oluyor . Yanılmıyorsam yaklaşık on gün gibi bir arkadaşımın bana youtube'den alengirli şiir adlı şirinizi göndermesiyle sizinle tanışıklığım başladı. Sonra araştırdım sizi ,yaptığınız röportajları okudum. Röportajınızda kardeşinizin size sıkınttılı bir zamanınza blog sayfası açmasıyla yazmaya başladığınızı öğrendim sonra bir kitap çıkaracağınızı. Ankara'da yaşıyorum gidip olgunlar çarşısından kitabınızı aldım yalan olmasın korsanından olanını aldım . Neden diye soracak olursanınz o şekilde olunca bir kitap alacağım yerde bazen 3 bazen 4 bazen de 5 kitap alabiliyorum . Amaç okumak değil mi ? Fazla uzattım sanısam .Demem o ki seve seve okuyorum sizi tarzınızı çok beğeniyorum , içten ve samimisiniz bir sanat icra ediyorsunuz ama bunu sanat olsundiye değil toplum için de değil sadece kendiniz için yapıyorsunuz . Benim anladığım bu :) . Başarılarınızın ve yazdılarınızın daha çok olması dileğiyle...

    YanıtlaSil