Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Şubat 2014 Pazar

BAŞARISIZ BİR PROJE

Ben nerenin yanlışıyım hangi sokağın çıkmazı
Ağaramayan gün gibi gecenin körüne tutsak
İçlerden uzak bir sızı evlerden ırak bir kasvet
Mataramda bir içim su, ben nerenin arsızıyım?
Tanrım iki yanımda üç boyutlu duvarlar var
Rica etsem yıksan onları bak hareket edemiyorum
Kimin günahıyım ben kimin dilinin ucundaki küfür
İttifakla ihtilaf vesilesiyim neredeysem ve kiminleysem
Ve neredeyse vazgeçecek gibiyim söylüyorum bak sen bilirsin.
Kime biraz fazla yaklaşsam delirdiğini görür gibiyim
Mitolojilerden hikaye bakıyorum kendime trajediler beğeniyorum
Histerik kahkahalar atıyorum sümükten şelalelerle
Biliyorsun değil mi Tanrım çok iyi biliyorsun
İkimizde biliyoruz birbirimizi kandırmayalım
Ben aslında annemin, babamın ve senin
Müşterek ve başarısız projesiyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder