Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Temmuz 2013 Cuma

TEMENNİLİ ŞİİR

Gülüşünün kıyısından mutluluk aşırıyorum
Bol geliyor bana dünya fazla mı büyük bilmem
Sığınayım istiyorum diz kapağının dibine
Çok gördüm çok usandım uslandım ama valla
Evim bildim seni kalktım tüm tereddütleri bırakıp
Sana geldim yer göster köşeciğine sokulayım.
Bir İsa'yı sevdim ben bir Ali'yi bir seni
İsa gökte Ali öldü sen bari kal benimle
Bak insanlar bütün akıllarını kaybetmiş
Kim umurundaki kimsenin bir sen varsın bir de ben
Baş ucumda evren diyen şaire selam olsun
Ama kusura bakmasın umurumda değil evren
Bir sen diyorum gülüm bir sen diyorum bir sen
Sen deyince uçuşuyor kalbimde kırlangıçlar
Kırlangıç ne güzel kuştur kıyılılar iyi bilir
Herkes beni kötü bilir bari sen iyi bil
Azcık eğilsen yeter gerisini ben hallederim
Sen teşebbüs et yeter yolları ben tüketirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder