Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Temmuz 2013 Salı

BEN SENİNLE HİÇ TRENE BİNMEDİM

Ben seninle hiç yağmurda yürümedim
Islanınca neye benzer tüylerin
Görmedim

Ben seninle hiç rakı içmedim
Açık saçık küfürler edermişsin sarhoşken
Duymadım

Ben seninle hiç trene binmedim
Pencere kenarını mı seversin koridor tarafını mı
Bilmedim

Ben senin ellerini hiç tutmadım
Soğuk mudur sıcak mıdır hayal ettim sadece
Değmedim

Ben senin gözlerine hiç bakmadım
Ama öyle buğuluydu ki rüyalarımda
Aklımdan çıkarmadım..

4 yorum:

  1. o da olur, biraz cesaret.......

    YanıtlaSil
  2. Cesaretin de imkanlar denizinde boğulduğu çaresiz kaldığı oluyor. Tek sorun o değil.

    Hocam yüreğine sağlık yine muhteşem yazmışsın da, senin içine tam olarak sindi mi bu yazı çok merak ediyorum haddim olmayarak? Sanki biraz aceleye gelmiş hissi yaratıyor bünyede. Tam yazı okuru kavradığı anda sen bırakıyorsun.

    YanıtlaSil
  3. hiç ağlamam gözlerim doldu yuh bana boş bir anımdı sanırım..

    YanıtlaSil
  4. sitedeki yazılaR ALINTI MI?

    YanıtlaSil