Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Aralık 2010 Cumartesi

İtiraflar - 1..

-Büyüyünce ne olacaksın diye sormadılar bana. O yüzden de hiçbir şey olamadım..

-Her gün bir kaç saat canım fena sıkılıyor. O anlarda hareket eden her şeye küfür etmek istiyorum, ama ayıp olur diye etmeyip yüzlerine bakarak tespih çekiyorum..

-Babamdan hiç dayak yemedim. Ama hiç beni öptüğünü de hatırlamam. Keşke dövseydi. En azından elleri yüzüme değmiş olurdu..

-Bir tane yazar var. Aslında hiç sevmiyorum. Hatta hiç anlamıyorum da. Ve yazdıkları bir boka da benzemiyor. Ama herkese çok sevdiğimi söyleyip tavsiye ediyorum. Anlayamayacaklarından eminim ama benim anladığımı düşünerek anlayamamanın kendilerinden kaynaklanan bir algı sorunu olduğunu düşünüp sinirleneceklerini bilmek çok mutlu ediyor beni..

-Ayda ikibin dakika bedava görüşme yapabileceğim telefon hattım var ve bindokuzyüzellisini falan kullanmıyorum. Evet lan, cidden yalnızım ben..

-Hayatta dibe vurduğu anlar vardır ya insanların.. Benim yok. Hala en dibe doğru sürükleniyorum sanki..

-Sırf çok acı çeksin diye beni terkeden sevgilimin ölümüme sebebiyet vermesini isterdim. Arabasıyla kazara bana çarpsa mesela, sonra inip baksa ve ben.. Bütün kabahat onda olsa, tabi ben de hiç acı çekmeden oracıkta ölsem. Acıdan çok korkuyorum, öyle uzun uzun acı çekeceksem olmaz o iş. Aniden ölüversem, o da ömür boyu vicdan azabı çekse çok eğlenirdim. Ama bir iki ay üzülüp sonra unutabilir de tabi.. Neyse ya bilemedim şimdi..

-Oğuz Atay akrabamız olsaydı keşke. Şöyle en uzağından bile olsa olurdu. Yürüyüşüm bile değişirdi valla..

-Bir insan başka bir insanın her şeyi olabilir mi gerçekten? Olabilirse eğer ben neden çabuk vazgeçiyorum?

-İnsanların kitap okumaktan daha önemli işleri var. Ve bu bana garip geliyor. Gerçekten çok garip..

-Ümit Besen'i hep sevdim. Nedensizce dinledim, anlamsızca sevdim. Peşpeşe Slayer, Megadeth ve Ümit Besen dinlemişliğim bile vardır..

-Geceleri manik, gündüzleri depresifim..

-Annemi üzdükten hemen sonra boynuna sarılıp özür dilemek istiyorum. Ama gururuma yediremediğimden gidip tulumba tatlısı falan alıyorum..

-Bir erkek ne olursa olsun kışın terkedilmemeli. Yazın da terkedilmemeli. İlkbahar en ideali gibi geliyor bana. Mart sonu Nisan başı falan yapın ne yapacaksanız..

-İsmimi kendim seçebilseydim aylarca düşünür ama sonunda kesin Ali'yi seçerdim. Süper isim lan. Kısa bir kere, bir çırpıda söyleniyor. Soyadımla da uyumlu. Sonra gayet anlamlı. Hem Hazreti Ali falan var, kendisi en süper insanlardandır. Aferin annemle babama..

-İnsan hiçbir şeye mecbur değil aslında. Yaşamak bile mecburi değil..

-Bazen öyle çok saçmalıyorum ki, hep övündüğüm zekamdan bile şüphelendiğim oluyor. Böyle anlarda hemen doktorlara çıkıp iki tur atıyorum özgüvenim yerine geliyor ve zekamın önünde saygıyla eğiliyorum..

-Fena adam değilim aslında. Genelde sinirliyim, ota boka problem çıkarırım, canım hep sıkkındır, dilimin ayarı yoktur ağzıma geleni söylerim, biraz huysuz epeyce de sevimsizim. Ama bunları saymazsak cidden fena adam sayılmam..

-Meyve sevmiyorum bide.. Kırk kere söyledim herkese. Benim için üzülmeyin meyveden alacağım vitamin mineral falan ne varsa şaraptan alıyorum ben..

-Sabaha karşı uyuyamadığım zamanlar nefes alan her şeyle kavga etmek geliyor içimden..

-Sevgilisinin sevdiği her şeye bir anda hayran olan insanlara sinir oluyorum. Plastik neyle dövesim geliyor öyle tipleri. Biraz karakteriniz, biraz da ağırlığınız olsun lan..

-Anti-emperyalistim falan ama kısa parlıament'in de hastasıyım.. O kadar güzel içiliyorki namussuz onun uğruna solculuktan bile vazgeçtim..

-Kendimi bazen Jedi zannediyorum. Kapıları otomatik açılan alış veriş merkezlerine falan gittiğimde elimi soldan sağa doğru yere paralel pozisyonda oynatarak ve ağzımla etrafa çaktırmadan fuffff yaparak kapıyı düşünce gücümle açıyormuşum hissi yaratıyorum. Biliyorum yalan ama kendimi iyi hissediyorum o zamanlarda.

-İdrarın kanda süzüldüğünü çok geç öğrendim çok..

-Toplamada sıfır çarpmada birim. Kendime hiçbir konuda şans tanımıyorum..

-Beş yaşında insanlıktan emekliye ayrıldım. Yaşım tutmadığı için kahveye de almıyorlardı. Ben de can sıkıntısından kitap okumaya başladım..

-Deli numarası yapmak çok işime yarıyor. Ne yapsam oluyor o zaman gerçekten kimse hiçbir şeyime şaşırmıyor..

-"Şiddete meyyalim vallahi dertten.." Günde yirmi kere mırıldanıyorum bu mısrayı..

2 yorum: