Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Aralık 2014 Pazar

Tesirsiz Parçalar 314-315..



314.
Bir yerden çıkıp eve gidiyorum. Son bakkalı da geçmişim eve girmek üzereyim. O an bir soru beynimi çömçüklemeye başlıyor! Lan!! Sigaram yeter mi ki benim? Korkarak montun cebine atıyorum elimi. Boş! Hassiktir. Yavaş hareketlerle diğer cebimi dıştan yokluyorum. Bir şeyler var gibi. İnce bir güvenle daldırıyorum elimi montun cebine. Ohhh... Henüz açılmamış sıfır paket sigara. O an öyle bir oh çekiyorum ki.. Al işte Abidin, al sana mutluluğun resmi. Mutluluk nedir? Mutluluk gecenin köründe aldığını tamamen unuttuğun sigarayla sol elinin aniden buluştuğu andır..





315.
Soluduğum hava gibisin
Varken farkında değilim
Yokluğun ölümcül..

2 yorum:

  1. Mutluluk böylesine güzel resmedilebilir, Abidin görse utanır o derece ;)

    YanıtlaSil
  2. benim bu şekilde sigarayı bırakan arkadaşım var; ben daha sana onu getireceğim...

    YanıtlaSil