Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Eylül 2014 Pazar

TESİRSİZ PARÇALAR 308..

308.
Pavyonda çalıştığım yıllarda (dostlarım bilir üniversitenin ilk yıllarında pavyonda çalışmıştım, vestiyerde duruyor gelenin gidenin ceketini paltosunu alıp veriyordum) şarkıcı Pervin abla vardı. Her gece mutlaka bir tane Bergen şarkısı söyler ve söylerken de muhakkak ağlardı. Bir gün dayanamayıp sordum "abla madem bu şarkılar seni bu kadar üzüyor neden her gece söyüyorsun" diye. "Üzülüyorum be sosyolog (pavyonda lakabım sosyologdu)" dedi," kadersiz kadın bok yoluna öldü gitti. Ben de her gece bir şarkısını söyleyip kendimce anıyorum işte. Orospunun fatihası da böyle olur ne yapayım!!" Önce Pervin ablaya baktım sonra önümde duran Giddens'ın Sosyolojiye giriş kitabına.. Sonra dedim ki," Allah kabul etsin be ablam.."

1 yorum: