Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Ağustos 2014 Cumartesi

STOPPPPP

*Gürkan abim aramıyor beni epeydir. Unuttu demek değildir bu değil mi? Arasa ona derdim ki, abi çok özledim be, ama gelme diyor bana. Nasıl yapalım?

*Sonsuzluğu dolaşırken, sensizliğe alışırken diye bir şarkı dinledim demin İbrahim Erkal'ınmış. Çok nihilist lan bi dinleyin hele..

*Annem eve erken gelmemden umudu kesti iyice, oğlum bari sabah kalkınca yukarı çık yüzünü görelim diyor yazık. Allah ...kimseye benim gibi evlat vermesin. Amin..

*O şimdi uyuyor. Haksızlık. Büyüyüp muhtar olunca herkesin aynı saatte uyuyup uyanmasını emretcem ilk iş..

*David Foster Wallace okudum biraz. Kitabının yayınlandığını göremeden öldü. Düşününce ne güzel bir şey!

*Daha önce söylemiş miydim? İmanın en süper şartı meleklere iman..

*Başım çok ağrıyor. Park bile havasız. Bir ülkede parklar bile havasızsa o ülke fertleri komple sıçmış demektir. Allah acısın hepimize!

*Efes yeni bira çıkarmış. Exstra Shout. 237 ml. %9.0 alkollü. Rakıdan sonra beş tane içince ağaçları sarı perilere, sokak lambalarını Jedi şövalyelerine, çimenleri de Hereke halılarına benzetiyor. Bir deneyin derim..

*Gürkan abim beni epeydir aramıyor. O'nunla da konuşamıyorum. O yüzden size yazıyorum bunları. Arasalardı sizin kafanızı sikmezdim. Bana kızmayın onlara kızın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder