Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Aralık 2013 Cumartesi

Tesirsiz Parçalar 239-240..

239.

Güzel laflar etmesini pek beceremezdim belki. Ama her iki Ferdi Tayfur şarkısından birini ezbere bilirdim. Ve birileri bunu takdir etmeliydi. Ve bu birilerinin başında sen gelmeliydin. Ve belki ben ipe sapa gelmez adamın tekiydim ama sen ısrar etsen bende, belki bir şey olurdu benden. Ve çok kızdım ben sana. Ve çok sevdim seni. Ve çok dalgalıydı senin saçların. Ve o kadar güzeldin ki sen, ne bok yiyeceğimi bilmiyordum ben. Gece yarısına kadar rakı içtim ben de, gece yarısından sonra da oralet. Sen enteresan hayallere sarılııp uyudun, ben hayaline sarılıp uyudum. Herkes saçmalık dedi buna, ben kader dedim.. Öyle öyle ağardı işte saçlarım..

240.

Nereni sakınıp kollamaya kalkarsan orandan sokuyor hayat! Benim sana rağmen bir iradem var demesinin farklı bir şekli bu. Arthur Schophenhauer, karar verdiğiniz her şeyi yapabilirsiniz ama neyi istediğinize siz karar veremezsiniz demişti yüz elli yıl önce. O kadar zaman geçti aradan ama bu gerçek hiç değişmedi..

2 yorum:

  1. blogunuzu ilgiyle ve beğeniyle takip ediyorum, lakin bilmiyorum haberiniz var mı size ait birçok söz ortalıkta muhsin ünlü ye ithafen dolaşıyor. ne yapılır, nasıl durdurulur bilmem ama bilginiz olsun. yolunuz açık olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Senin çok farklı yaşanmışların var be alim bir insan durduk yere oralete de tapmaz.

    YanıtlaSil