Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Ağustos 2013 Pazartesi

Olmadık Yerde Biten Rakının Ardından Yazılan Şiirdir

İrtifa kaybedip, kazanacağım yerde
Alkolün ve kalabalığın verdiği esenlikle
Gülümseyerek düşündüm seni, kendimi bir şey zannedip
Oradayken sen ve ben buradayken
İp gerip aramıza yanına gelirim zannederken
Hop! dedi dış ses, kalkalım, rakı bitti!
O an hayvan gibi sövdüm Hegel'e ve Heideggere'e
Sikerim ulan dedim tin'i de ontolojiyi de
Bana ne ulan, bana ne, bana ne, niye?
Niye oradasın sen, neden ben buradayım?
Neden burda kuşlar salak, neden bizim denizimiz yok?
Ve bir yığın soru daha, aynı şeyle biten, niye?
Sigaram var, ayakkabım var, rakı bitmiş, sen yoksun
Alsın biri ayakkabılarımı, seni bana yürütsün
Canım yanıyor be işte, insafın hiç mi namı yok?
Ben ağlarım, susarım sonra, kimselere demem bir şey
Sen ağlama , susma da ama, bak buna bağlı her şey..

1 yorum:

  1. Kağıt Kesiği13 Eylül 2013 01:00

    Kağıt kesiği gibi ince ve derin bir sızı hayat...hele bide damarının üzerine geldimi hiç çekilmez olur...durup durup acır, donmuş kalmış kan pıhtısı ince ve derin ..sızım sızım sızlatır...

    YanıtlaSil