Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Haziran 2013 Cuma

HAYDARPAŞA'NIN ARDINDAN

Son tren kalkmış Haydarpaşa'dan hayli geç haberim oldu
Son tren kalkmış, ah! ben seninle,
Ben seninle hiç trene binmedim nasıl olur
Ne çok şey var yapmadığımız mütemadiyen düşünüp
Düşünüp, düşünüp, düşünüp delirecek gibi oluyorum..

Sen orada yıldızların altındasın, rahatsın
Ben burada gölgene sığınmışım, bedbahtım
Koyu yeşil bir çocuk yüzüme baktı az evvel
Nasıl olur öyle çocuk sorma hiç çok yorgunum
İnsanlar yürüyorlar, dillerinde sloganlar
Adının geçmediği hiçbir lafı sevmiyorum
Şu anda yıldızlar beni görmüyor ya burda
Yıldızları sevmiyorum, seni çok seviyorum..

1 yorum:

  1. Koyu yeşil bir çocuk yüzüme baktı az evvel
    Nasıl olur öyle çocuk sorma hiç çok yorgunum

    Güldürdü. Ve her zaman ki gibi hayran bıraktı. Yazılarınızı keyifle okuyor ve ilham alıyorum.

    YanıtlaSil