Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Mayıs 2013 Çarşamba

ŞİMDİ BİR ŞEY SÖYLE BANA

Şimdi tek bir şey söyle, sonsuza kadar susalım
Şimdi bütün imkanlar ayağımıza serilsin
Şimdi sen uzaksın ya, kilometreler var arada
Şimdi bir mucize yarat her şey lehimize gelişsin
Şimdi alkollüyüm biraz saçmalıyor olabilirim
Şimdi seni seviyorum, gerisini idare et
Şimdi burada olsaydın boynuna sarılırdım
Şimdi yanımda olsaydın sana şunları söylerdim
Şimdi ve daima sen benim ışığımsın
Şimdi ve her zaman tek yerin benim yanım
Şimdi ve sonsuza dek karım olsana benim
Şimdi bu teklif sana biraz tuhaf gelebilir
Şimdi anla ama beni tuhaflığımı sana yor
Şimdi yorgun ve mahçubum kanımın yarısı alkol
Şimdi değil tek her zaman ben seni çok severim
Şimdi bir şey söyle bana söylemezsen deliririm..

4 yorum:

  1. baba büyüksün. sakın buraları boşlama, üzersin. yaz. boyuna yaz. oyna yaz. bu kafadan uzaklaşma. sakın buraları boşlama. var ol.

    YanıtlaSil
  2. abi çok seviyorum, söyleyemiyorum. yani bu şiir bi hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  3. Üzgünüm şiir adam, bana bu cümleleri okuma fırsatı verdiğin hâlde sana verecek bir cevap bulamadım.
    Üzgünüm Taha, korkuyordum ya; bana da yazıklar olsun..
    Mutlu kal!

    YanıtlaSil