Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Nisan 2013 Salı

BEKLEMELİ ŞİİR


Mükerrer oyunları taltif zannedip
İyi sonuçlar çıkartmanın ustasıyım ben
Sevdiğim ihtimalleri sevmediğim gerçeklere
tercih etmeyi
Altı yaşımda öğrendim, komşumuzun atı ölmüştü
Komşumuzun atı vardı bir düşünsenize
Komşumuzun atı vardı sonra ölmüştü
Ağlarken ben, ardiye artığı hasta kütüğün üstünde
Babam geldi yanıma, eğildi ve fısıldadı kulağıma
İlk o zaman duydum cennet denen yerin varlığını
Atları da alırlarmış babam diyorsa doğrudur
O gün bu gündür, ne zaman gözlerim yaşarsa
Kulağımı uzatırım, biri bir şeyler fısıldasın diye
Çekip gitmek istediğim onlarca gecenin hepsinde
Eğilir kulağıma uzaktaki bir melek
Bekle der bana, duyarım, geçecek hepsi bekle
Usul usul beklerim, bilirim geçecek hepsi
Geçecek elbet hepsi, geçecek geçmesine de
Bir de uykum gelse..

6 yorum:

  1. Yazdıklarınızın bir dizesi tokat atar ve gider... her şiir aynı şeyi yapar. Beni, bana beni tanımadan anlatıyorsunuz ya.. büyüksünüz!

    YanıtlaSil
  2. Ne zaman başım sıkışsa, kaçıp buraya geliyorum. Şiirlerin,yazıların hepsini en baştan tekrar okuyorum sıkılmadan.. Ezberledim lan hepsini.. Gitmesede derdimin hepsi, sende yaşayan bir ''ben'' var. Bunu bilmek mutlu ediyor beni..

    YanıtlaSil
  3. herkes sende kendini buluyor. sen kendini kimsede bulamıyorsun ne ironik değil mi. işte hayatta böyle bi ironiden ibaret. güzel ali umutlu şiirlerini de okuruz umarım. ama biz milletçe umuttan değil mutsuzluktan beslendiğimizden mütevellit o halinde kendimizi çok bulamayabiliriz. bu da bizim ironimiz. :)

    çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ardiye artığı hasta kütük tamlamasi gerçekten çok güzeldi

    YanıtlaSil
  5. 7 ay önce kaybettiğim babam düştüaklıma... :(

    YanıtlaSil