Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Mart 2012 Cumartesi

Tesirsiz Parçalar 112..

112.
Boşalmış sigara paketini ters yüz edip masada
rengini unutmuş kalemi kırılasıya bastırarak
içinde laleler geçen boktan püsürden satırlara
içinden intiharlar geçen satırlarla saldırdım
aramızdaki mesafe ışık yılı bile değilken
ne ben gelebildim yanına
ne seni yanıma aldırdım..

Eli saçında kadınlar mütemadiyen geçerken
eli böğründe adamlar bakarken arkalarından
hayalleri ve salyaları dağıldıkça dört bir yana
gitmeler ve bakmalar köşe başlarında kesişir
biz ikimiz üstesinden gelemeyiz bunların
biz üstesinden gelemeyiz belki bir tren gelir..

Belki bir tren gelir uzaktan içinden kimse inmez
beklediğimiz hiç kimse yok anneme de söyledim
olsun dedi o da içi boş bile olsa
trenler var oldukça bir umut var demektir..

2 yorum: